Atenció! Aquest lloc utilitza cookies i tecnologies similars.
Si no canvia la configuració del seu navegador, vostè accepta el seu ús.

Cercador

cursa trail portlligatTrail Portlligat

TRAIL PORTLLIGAT 12'5K. 550+

Sortim del passeig marítim direcció nord, per la carretera d'entrada al poble. Al cap de pocs metres, ja som al corriol de pujada, amb fort pendent, que ens portarà al punt més alt de la cursa, el Puig Bufadors, on gaudirem d'unes vistes extraordinàries al Pirineu, Canigó, Massís de l'Albera, Port de la Selva...un mirador esplèndid de tota la comarca i el Parc Natural del Cap de Creus. Primer avituallament (km.3'5).

Descens vertiginós i divertit pel corriol de la mina, som a la Muntanya Negra, on al cap d'un parell de quilòmetres, el deixem i agafem una pista de baixada que ens porta al Mas Duran, una hípica enmig de prats i pinedes que atravessarem pel bell mig, just abans d'arribar al nostre proper objectiu, Portlligat.

Pocs adjectius per un racó idíl·lic, som a la casa d'estiu de Salvador Dalí, gaudiu un instant i agafeu forces al segon avituallament (km. 7'5).

D'aquí fins a meta, agafarem el camí de ronda, i anirem per corriols estrets, penya-segats, trams asfaltats, platges i cales (Calders, Sa Confitera, S'Aranella, Ros, Racó d'en Senès, Es Caials), quasi sempre en terreny amb poc pendent, però entretingut. Últim esforç amb la badia de Cadaqués al fons i arribada (km.12'5). Un record, esperem, que inoblidable.

Powered by Wikiloc

Temps límit Trail Portlligat: 2 h. 30 min.

Avituallamentsgrafic port lligat

TRAIL PORTLLIGAT (12'5 Km.)
3 Avituallaments:
- Puig Bufadors (antenes) km. 3'5 (sòlid i líquid)
- Platja de Portlligat km. 8 (sòlid i líquid)
- Arribada Passeig km. 12'5 (sòlid i líquid)